Nepřišla mi odměna 300 korun
Výhodu 300 korun každý měsíc vyplácíme následující měsíc po splnění podmínek do 15. dne.
Výhodu 300 korun každý měsíc vyplácíme následující měsíc po splnění podmínek do 15. dne.
Pokud jste členem Unity, máte zapnutou výhodu a 300 korun vám na účet nedorazilo, zkontrolujte si prosím, že máte za uplynulý měsíc splněná všechna pravidla pro její výplatu. Hodí se vědět, že splnění pravidel vyhodnocujeme zpětně. Takže například pro připsání odměny v listopadu je důležité splnit pravidla už v říjnu.
1. Provedli jste alespoň 5 plateb kartou v měsíci?
2. Zaplatili jste vyúčtování od O2 ze svého účtu u Air Bank?
3. Odešla vaše platba včas a stihla se zaúčtovat?
4. Máte vyúčtované služby O2 sjednané vy a nejsou vám poskytovány jako podnikateli?
Pokud máte vše splněno a 300 korun vám přesto nepřišlo, dejte nám o tom vědět prostřednictvím formuláře. Společně to zkontrolujeme. Abychom mohli situaci co nejrychleji vyřešit, potřebujeme, aby formulář vyplnil majitel účtu u nás a aby v něm byly odpovědi na tyto otázky:
Který měsíc vám odměna nepřišla?
Provedli jste alespoň 5 plateb kartou?
Zaplatili jste O2 alespoň 600 korun za služby, na které se výhoda vztahuje?
U které společnosti máte smlouvu, O2, nebo O2 Family?
Je smlouva u O2 nebo O2 Family na vaše jméno?
Vždy může být fajn si pravidla a podmínky připomenout.
Abyste měli s placením vyúčtování od O2 co nejméně starostí, vyplatí se vám nastavit si inkaso.